Doba ma tylko 24 godziny, więc bardzo ważne jest efektywne wykorzystanie każdej minuty tego czasu. Mamy świadomość, że nawet najmniejsze opóźnienia w dostawach powodują olbrzymie straty u naszych klientów. Z tego powodu od początku działalności stawiamy na rozwój własnego centrum logistycznego i inwestujemy w zaplecze transportowo-magazynowe, co pozwala nam na niezbędną w dzisiejszych czasach elastyczność i skrupulatność w operacjach logistycznych.

Bezpiecznie i na czas

Centrum Logistyczne Nicromet tworzą profesjonaliści dbający o bezpieczeństwo i terminowość dostaw dla klientów. Nieważne do jakiej części Europy transportujemy nasze produkty, zawsze dbamy o to, aby dotarły szybko i bezpiecznie. Lata doświadczenia nauczyły nas, że każdy profesjonalista potrzebuje odpowiednich narzędzi, aby dobrze wykonywać swoją pracę.

Własny tabor

Nasz tabor samochodów tworzą ciągniki siodłowe typu plandeka i walking floor, platformy do przewozu ciekłego metalu w kadziach oraz samochody ciężarowe z przyczepami do przewozu wymiennych kontenerów. Posiadamy niezależną bazę serwisową, stację paliw oraz myjnię. Wszystkie nasze samochody są wyposażone w systemy GPS, które informują o aktualnej sytuacji na drodze. Wysoka jakość usług transportowych jest gwarantowana nie tylko przez nowoczesny sprzęt, ale również wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę kierowców. Wszyscy posiadają wymagane uprawnienie ADR, hakowego oraz suwnicowego, aby kompleksowo obsługiwać dostawy ciekłego metalu dla klientów.

Ciekłe aluminium - walka z czasem

Podczas transportu ciekłego aluminium bardzo ważny jest czas, gdyż każda godzina oznacza straty ciepła. Nasze fabryki są korzystnie umiejscowione w centralnej części Europy, posiadamy wyspecjalizowane pojazdy przystosowane do transportu ciekłego metalu. Każdy z ciągników siodłowych posiada 3 termosy mieszczące po 5 ton aluminium. Są one wyposażone w nowoczesne wymurówki, które pozwalają dostarczać metal na duże odległości. Wszystkie termosy przeszły badania TUV oraz TDT i zostały dopuszczone do użytku na polskich drogach. Spadek temperatury podczas transportu wynosi mniej niż 10°C na godzinę.